2009-08-15 ? 21:34:16

Sommaren kom och gick... hösten är här!

Sommaren har kommit och gått så snabbt. Har tänkt på bloggen
varje dag men inte som funnit tid eller internetuppkoppling att
alltid kunna uppdatera. Därför är det skönt när hösten kommer
då varvar man ner igen. Kommer igång med vardagsbestyr och
myser hemma.

En sak som hänt under sommaren som är värd att ta upp lite
såhär i efterskott är att min sambo har fyllt 30 år! Han är ju
stora killen nu. Grattis hjärtat mitt! För första gången fick jag
baka en tårta åt honom. Blev tårtor en hel vecka!



I övrigt ligger hela kapitlet med flytten på is ett litet tag. Sorgligt men sant att
vi har ett hus som ligger och väntar på oss i vackra västerbotten. Men
omständigheterna har gjort det svårt för oss att flytta nu. Jag kom inte in på
utbildning och det är lite struligt med jobb för min sambo. Hoppas på en ny
chans snart igen. Medan får vi göra det bästa av situationen. Vi har ju två hem
som vi kan pendla mellan hur vi vill i alla fall.

Hoppas ni alla har haft en bra sommar. Kul att se att det är någon kvar som tittar
in här. Lovar bättre bloggande i höstskymningen!
Kommentarer
Andie

Vad tråkigt att ni inte kan flytta till ert hus ännu. Jag förstår att det måste vara frustrerande. Sen får jag väl ta och gratta din sambo i efterskott.

2009-08-16 @ 11:38:49
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!