2009-12-21 ? 21:25:53

Toile the jouy

Jösses vad har jag pysslat med hela hösten och vintern fram till nu.
Har varit så otroligt trött hela tiden och nu känner jag att jag verkligen
behöver något att göra. Har just sagt upp mig från mitt jobb och till
nyår är jag arbetssökande. Men jag letar redan nu. med ljus och lykta.
Har aldrig förr tänk på hur många valmöjligheter man egentligen har!
Men hur framfusig måste man vara för att ha en chans. Får tänka såhär:

"Snälla flickor kommer till himlen, andra kommer från Norrland!"

Lagomt patriotiskt. Jag vet nog i mitt norrländska hjärta vad som är rätt
och riktigt.
Har börjat måla på en storlek större. Får se hur det blir. Hade tänk mig
nåt i stil med Toile de jouy.



Kommentarer
Andie

Hur blir det med flytten då?

2009-12-22 @ 18:59:04
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Evelina

Allvarligt så vet jag inte. Har chans till drömjobbet i Kiruna får jag det så blir huset lidande. Får jag det inte, då finns många möjligheter.

2009-12-23 @ 16:42:16
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!