2009-02-05 ? 21:19:39

Det finns alltid glimtar av solsken



Var på secondhand idag och fyndade. Två stycken Markslöjd vägglampor.
Tjusigt! Fyndigt pris på 30 kronor. Så där lagomt tyckte jag.
Som vanligt är jag galen i dukar med härliga mönster så jag köpte dessa.
Femkrona styck!


Har köpt små virkade dukar som jag ska dekorera kuddfodral med. Bilder
på det kommer troligtvis imorgon. Till helgen blir det mer resande.
Jokkmokk har sin vintermarknad och det är en årlig tradition för mig.
Härligt mycket folk, god stämning, variation och traditioner.
Läs mer här: http://www.jokkmokksmarknad.com
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!