2009-02-20 ? 18:41:35

Min fredag...

Detta har jag gjort idag:

Filosoferat i min våffelsmet. Min älskling är sjuk idag så
jag har skämt bort honom med en våffelfrukost!



Tvättat och strykt mina fina nya dukar jag inhandlat på senaste tiden. Börjar
få ett lager av dem, så det är dags att förfina mitt blå linneskåp i huset.
Hittade föresten hyllpapp på Coop. Tänka sig va!



På morgonkvisten hann jag förbi secondhand och fann denna fina fisken
och en knallgrön gräddsnipa. Tjusigt!



Vi har fullt hus nu. Två katter och en kanin. Är som en riktig liten familj.
En slö en, för idag har det bara varit mat eller sov. Tror jag ska baka lite
nu. Hittade ett recept på mrotsbröd på en annan blogg som jag vill testa.
Chiao så länge!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!