2009-02-28 ? 17:36:00

Vackra ting

Idag har jag fyndat igen. Började morgonen med att redan klockan 10
infinna mig på Centralskolan på loppis. Fanns inte mycket men jag
fann denna underbara lilla tingest. Den är bara en och en halv decimeter
hög men så urtjusig. Den ska hänga i vårt vackra hus.



Sedan bytte jag denna mot en hundralapp. Det tyckte jag var bra. Jag får
så lust att ta fram ballongvispen och slänga ihop en sockerkakssmet på
en gång!



Fågeln fick också följa med mig hem. Var sak har sin plats.
Kommentarer
Evelina

Solfjädern är bara där för att dölja diskberget och all hög med reklam jag inte orkat ta mig igenom. ;)

2009-02-28 @ 22:47:20
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/
Andie

Vilka fina saker. Man kan verkligen fynda när man är på loppis. Nu var det länge sen jag besökte en faktiskt. Kanske ska dra med mig min svärmor snart?!



Ljuskronan är jättegullig och så även de andra sakerna och de kommer att passa fin fint i huset.

2009-03-01 @ 10:00:00
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!