2009-02-03 ? 22:44:46

Välkommen till mig!

Eftersom jag har så tråkigt idag så tänkte jag visa lite glimtar av "cafeet" som
det kallas i byn.




Sovrummet, ännu tomt. Som man bäddar får man ligga.



En glimt in i vardagsrummet, även den rätt lite inredd hittills. Men är det
inte underbart med randiga tapeter. Mitt hjärta klappar extra för dem.



Min skänk har fått sin rätta plats i köket. Samt en av mina Jie-keramiktavlor!



Lilla sovrummet, nytapetserat. Supertjusigt!



En titt från toaletten mot hallen och köket. Mina marimekko-handdukar
hänger på plats.

Så ser det ut hos mig för tillfället. Endast köket är ordentligt inrett hittills.
Får se när vi kör ner nästa flyttlass. Men nu finns det inga tvivel någonmer
bara längtan.

Kommentarer
Andie

Jätteroligt att du visar bilder invädigt av huset. Jag tycker det var riktigt coolt. Jag är så imponerad av er att ni flyttar till den norrländska landsbyggden.

2009-02-04 @ 11:15:21
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!