2009-07-04 ? 10:55:44

Fullt upp

Vilken vecka. Lördag natt satt jag och min sambo på
Café Rost och lyssna på Timbuktu på Cityscenen. Då
fick vi sällskap av E och M i EMD. Några timmar senare
körde vi en fullpackad fyrhjuling två mil från närmsta by.
På väg till Pounikko för att hålla överlevnadskurs för
20 barn och vara med på renkalvmärkningen under
midnattssolen. Onsdag åkte vi ner mot byarna igen efter
några nätter i sovsäck och en tvättning i bastutält. Åkte
till Finland och lämna fyrhjulingen. Åkte sedan till
Kentajärvi och sov en natt hos min sambos mormor.
Underbar lyx! Torsdag åkte vi till Kiruna igen för att sedan
packa om bilen och åka till Norrlångträsk. Har kört närmare
650 km under de fem dagarna. Här i Norrlångträsk är allt
en djungel. Så vi sliter med gräsmattan som var midjehög
när vi kom. Bilder från hela veckan kommer senare. Har
glömt alla viktiga kablar. Söndag åker vi hem igen och
på måndag åker jag 3 veckor till Gotland och jobbar.
Sommaren är hård.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!