2009-06-09 ? 19:29:39

Jag vill så hemskt gärna

Jag vill ha midsommar

jag vill gå på ett bröllop snart

jag vill frossa körsbär från en stor skål

jag vill servera en buffe på minst 3 bord

jag vill spela brännboll vid midnatt

jag vill promenera runt sjön en ljummen kväll

jag vill utforska nya skogar

jag vill ligga i gräset

jag vill olja ett trädäck

jag vill installera min tvättmaskin och kylbox

jag vill leka med fingrarna i massa jord

jag vill vattna och bry mig om

jag vill diska utomhus

jag vill ha på min nya klänning med blommor

jag vill ha besök i huset vårt

jag vill ha massa folk omkring mig

jag vill ha en lång och vacker sommar
jag vill bada i ett hav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!