2009-06-08 ? 20:49:12

Turkish Delights

Igår kom mina underbara föräldrar tillbaka från sin resa
till Turkiet. Åh va fina gåvor jag och min sambo fick av dem!

Först och främst, mitt favoritgodis, Turkish Delight!


Sedan hade jag önskat mig något riktigt riktigt fult och detta var vad jag fick.
En liten keramikfågel som man fyller vatten i. När man sedan blåser i den
så gör den bedårande fågelkvitter. Det finaste av det fula. Jag tycker jättemycket
om den!



Sedan fick vi en sak till. Men den ska jag först visa bild på på torsdag, Då åker
vi till Norrlångträsk igen och då ska den få komma på plats och pryda hemmet.
Det var något riktigt riktigt tjusigt!
Kommentarer
Catrin

Haha åh vad jag älskar fula presenter som ges med omtanke! :) Är nog lite avis tror jag.. ;)

2009-06-08 @ 22:28:20
URL: http://cacalacka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!