2009-06-22 ? 21:30:08

Delar av 2007, 2008, 2009.

Sitter och plockar in delar av mitt liv, vårt liv, i foton. De ska
ramas in i gamla ramar med tunt glas som ändå väger när
man placerar den i handen för att ta en närmare titt. De ska
stå uppradade i vardagsrummet, på en skänk när jag hittat
någon, och påminna om goda tider.

Till exempel...


Sommaren 2007 när vi förlovade oss.


Balen 2007. Det tog 6 månader att få klart kläderna. En
kväll hade vi dem på oss.


Fina semestrar...


Dem man tycker mycket om...


Tysta orörda landskap


Oförglömliga upplevelser


Bilder på nykära oss...

... en massa andra bilder på nära och kära förstås.
Kommentarer
Andie

Jag tycker att det är riktigt fint när man har ramat in sina minnen så som du planerar att göra. Och sen vill jag bara tillägga WOW vilken klänning! Den var riktigt vacker!

2009-06-23 @ 10:55:31
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Evelina

Tack! Den är faktiskt en riktig dröm. En riktigt fin och duktig tjej i Göteborg hjälpte mig med den.

2009-06-23 @ 19:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!