2009-03-19 ? 21:56:56

Nu tar jag bloggsemester



Ibland känns det som att det inte är riktigt på riktigt. Om ni förstår vad jag
menar. Som om man fortfarande drömmer. Som om allt är bakom en slöja
av sömn. Så känns det nu med lägenheten helt tom på husdjur. Massa
saker återigen nerpackat. Omsorgsfullt. Imorgon åker vi och det blir blogg
semester för mig ända till onsdag.
 Var och fika hos en vän som visade oss bilder från hennes resa till Thailand.
Det såg underbart ut. Men sorgligt. Fortfarande förstörda och övergivna hus.
Katastrofvarningsskyltar. Primitivt ibland. En by på 3000 invånare där hälften
av dem dött i tsunamin. Sedan hade nästan alla andra flyttat bort därifrån. För
de hade inget kvar att leva för där. Kvar var kanske 500 invånare. Människor
med sorg i hjärtat. Sorgligt. Jag är så lycklig som har mina nära och kära kvar.
Otroligt lycklig för det. Så ihelg blir det bara mys och lite jobb också såklart!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!