2009-03-06 ? 12:56:52

Tomt

Idag vaknade jag med tungt huvud och ögonlock av bly.
Tur att det finns två töser här som håller lådan rätt ordentligt
ändå. Intog frukost på stan med min sambo. Vi satt
och planerade lite vilka möbler vi skulle ta med till huset
och vilka vi skulle göra oss av med. Tänk att man kunde ha så
olika åsikter om det också. Men han var ganska snäll mot mig
och jag fick det mesta igenom. Nu känns det verkligen som
att man vill börja flytta. Packa ner allt i massvis med lådor. Gå
igenom bit för bit allt man hunnit samla på sig. Det går snabbt
att fylla lådor och skåp, garderober och vinden. Men det känns
så tomt här redan nu. När Blunders bur är bortburen. Tänk att
till och med katterna känner av det.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!