2009-05-21 ? 12:45:52

Mina senaste fynd

Ett telefonbord till hallen i perfekt skick för 75 kronor. Köpt i min favoritbutik
"Bumerang". Härligt härligt! Svensk tillverkad och man kan ändra sida på sits
och bord. Smart design!



En spalje till garageväggen. Tänkte bygga en själv men fann att Coop Bygg
sålde dessa för 39 kronor. Vilket bra pris! Den fick följa med mig hem.
Ska senare måla den i ockragult eller vitt. Vi får se.



Nu längtar jag till Norrlångträsk igen. Har handlat så mycket nytt att nästa
gång får vi ta med ett släp. Andra saker jag köpt är bland annat en tvättmaskin,
en frysbox, två stycken planteringslådor (fått) och kakel till toaletten.

12 juni åker vi nästa gång!
Kommentarer
Andie

Jag kommer ihåg att vi hade ett sådant där telefonbord när jag var liten. Nostalgi så det står härliga till!

2009-05-21 @ 15:52:54
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!