2009-05-29 ? 09:48:27

Snart snart snart...

Nej jag har inte haft orken riktigt att uppdatera här men det ska bli bättre
snart hoppas jag. Jobbar extremt mycket nu. Är så när man har rörliga
scheman. Då blir det mycket en period och mindre nästa. Men just
sådana här extrema perioder så tappar man orken till allt annat. Vänner,
blogg, familj och till och med matlagning. Mikromat är min största utgift nu
Tragiskt!
Men idag ska jag fira min fina mamma och uppvakta henne med
hemlig present. Jag har världens bästa familj kan jag lova. Sen till
kvällen ska jag äta sushi med arbetskompisarna.

Ja som sagt 12 juni blir det Norrlångträsk igen. Håller motivationen
uppe med den tanken.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!