2010-04-28 ? 21:00:44

Järnvägsknuten Jiellevárri

Igår har jag fyndat på Dollarstore i Gällivare. Närmsta staden från Kiruna.
Men egentligen kan man inte kalla det en stad, jag tycker att den bara är
slöseri på plats. Men men, sådant kanske man inte ska säga här. ;)

Först en spade så jag kan rensa kaninburen med klass.



Sedan glasskålar i blå plast i form av muffinsformar. Eller varför inte
servera American Muffins i dem?



Nya gardiner till sovrummet i Norrlångträsk.



Sedan fick vi hem en vattenkokare från Miljonlotteriet.



Titta ut vad det tinat i Kiruna. Dock inte en enda skymt av någon grönska
ännu. Längtar så till Norrlångträsk i maj!

Kommentarer
Andie

I Långträsk kommer det nog att vara rena sommaren i maj i jämnförelse inte sant?! Fina gardiner var det i alla fall.

2010-04-28 @ 23:30:10
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Evelina

Ja det kommer det säkerligen att vara. Mina tulpaner har säkert kommit upp då. Hoppas ^^

2010-04-29 @ 10:42:58
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!