2010-08-04 ? 21:32:39

Att fylla 31 är inte så farligt som du tror, men det är ett tydligt bevis på att du blivit stor!

Idag fyller min karl hela 31 år!



Han är käck och händig. Han kan både göra smörgåstårta och flugfiska.
Han kan allt man behöver veta om tekniska saker och äger alla tekniska
prylar man inte behöver. Han spelar innebandy ibland och ibland fotboll.
Vi är lika långa men jag blir längre än honom om jag bär klackar. Han är
nybliven morbror. Han kan dansa på högtalare och är ofta festens
medelpunkt. Han är en soffpotatis och han gillar kött och öl. Senaste åren
har hann gått över från att vara en citykille till en bykille. Han är rolig
snäll och rar. Han är min karl.

Grattis Peter!





Kommentarer
Andie

Grattis till Peter hoppas att han får en toppen dag!

2010-08-05 @ 10:14:20
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!