2010-08-17 ? 19:48:16

NU är jag verkligen less på migsjälv

Senaste dagarna har jag haft grym beslutångest. Men har nog kommit fram
till att jag inte ska plugga. Inte här och inte nu. Jag klarar nog helt enkelt inte
av att plugga på distans. Bara tanken på att sitta hemma ensam framför datorn
varje dag i två års tid får det att rysa i hela kroppen. Klarar inte av det.
OM det hade varit kortare tid eller OM det varit på en skola.

Så jag jobbar sista veckan på banken nu. Sen är jag arbetssökande igen.
Till helgen åker jag till syster i finland och blir omstylad. Äntligen ska jag få
mitt blonda hår tillbaka igen. Fint!

På måndag blir det ett nytt besök på arbetsförmedlingen sen åker jag vidare
till Norrlångträsk. Därefter blir det en liten välförtjänt semester. Jag har ju
faktiskt jobbat hela sommaren. Åker mazda nedåt i Sverige. Roadtrip eller
svensson-semester vem vet.


Så här fin bild från såhär fin blogg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!