2010-12-09 ? 23:01:13

Blott en dag ett ögonblick i sänder

Hoppas att jag till helgen ska orka baka lussekatter. Det är ju ändå snart lucia.
Kanske bör man klä sig därefter på måndag. På måndag ska jag tillbaka på jobbet
har jag bestämt mig för. Vad doktorn än säger imorgon. För själv kan jag knappt
säga någonting. Min röst är så liten och varenda ord gör så ont så det känns inte värt
att tala. Jag blir hemskt liten och ynklig när jag blir sjuk. När jag är sjuk kan jag bara
äta center choklad fast jag egentligen gillar plopp bättre när jag är kry. Sedan orkar
jag som inte med något mera än att titta på renar. Så jag har tittat på renar i Härjedalen
flera dagar nu. Min kusin har skrivit ett himla bra inlägg om renar. Jag tycker ni ska läsa
det här. Jag tänkte själv ta upp det ämnet till diskussion här vidare men jag har inte orken
till det. Det är himla tråkigt. Titta gärna filmen också RENARNA PLÅGAS innan så förstår ni
varför man blir så trött och arg och ledsen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!