2010-12-03 ? 20:30:08

En bra dag som ska fortsätta vara en bra dag. Varför? För att jag har bestämt mig för att inget ska slå ner mitt humör!

Jag tog idag ett lite jobbigt beslut. Jag tog bort en nära släkting från min vänlista
på facebook. Släkt är alltid släkt. Blod är blod. Men jag klarar inte av när folk
beter sig hursomhelst. Denna släkting tog och skrev elaka saker till andra personer
bland mina vänner på min sida. Det tycker jag är lika illa som om de hade sagt det
rakt till dem. Och om inte värre! Jag sa vänligt men bestämt åt personen men varken
jag eller den som blev utsatt för denna onödiga kommentar fick en ursäkt. Så tyvärr
sådana personer behöver jag inte ha snokandes på min sida.
Varför gör man något sådant? Har man en jäkligt dålig dag eller? Nä fy nu är det snart
jul och allt. Och jag lovar att vara så turkos jag bara kan. Jag är ju så glad för jag älskar
mitt nya jobb. Det är toppen!
Kommentarer
Andie

Jag förstår dig helt och hållet. Det är jobbigt när nära tror sig kunna bete sig hur som helst utan konsekvens. Och man har faktiskt rätt att dra en ordentlig och tydlig gräns. Hit men inte längre, liksom.

2010-12-04 @ 14:37:03
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!