2010-12-27 ? 20:39:44

Gimme love to give

Jag har så himla svårt att skriva om julen då jag redan siktat mig in på nyåret.
Jag känner mig så redo att tacka 2010 för allt det bjudit på. I nöd och lust.
Tack 2010 för att du gav mig mitt svåraste år hittills. Tack för alla utmaningar
och sänkor. Tack för förvirringen och alla långa dagar. 2010 gav mig något
helt nytt. För ser jag tillbaka på året så ser jag alla guldkorn som blivit av det.
Allt det fina som alltid fanns ikring och som skedde men man hade svårt att
uppskatta just då medan man levde i den stunden. För saker rätar ur sig och
jag tror verkligen att vissa saker är ment to be. Jag är glad för hela året precis
som det var och ser fram emot framtiden.


Kommentarer
Andie

Kul att se att du har sådan framtidstro.

2010-12-30 @ 20:43:52
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!