2010-12-27 ? 23:29:18

Julaftonskväll

Okej då kommer det obligatoriska julinläggen. På julafton steg jag upp
redan halv sex för att hinna dricka kaffe, fika och öppna morgonklappen.
Jag fick ett jättesött set från Isadora med nagellack, läppglans, mascara
och sådana fina små saker. Puss puss!
Klockan åtta var det dags att sätta sig i bilen och pendla till Jukkasjärvi
för att jobba hela dagen. Men det var så fint ändå att få fira med gästerna.
Tomten kom till och med på besök med julklappar till alla barn.
Sisådär lite strax innan sex på kvällen fick jag åka hem till mor och far
och fira med di andra. Min syster och hennes karl var här från finland.
Dessutom firade Janis föräldrar också med oss. Mommo och fammo
var också med. Bara vuxna men himla massa paket.
Det var bara en sådandär perfekt och mysig julafton. <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!