2010-12-13 ? 12:11:24

Julkort 1/7

Denna vecka tänkte jag göra något speciellt här för mina läsare och mina
favoritbloggare. De går ungefär under samma kategori i alla fall. =) Men under
sju dagar kommer jag att skicka sju julkort till sju fina bloggare. Några har
jag kanske tipsat om förr andra inte.
Mitt första julkort går självklart till min fina vän Andie. Hon bloggar från
Uppsala men har sina rötter i norrland. Hon skriver fyndiga och tänkvärda
texter och kan tipsa om många bra böcker, filmer och musik. Dessutom är hon
författarinna till boken Blossom falls-från första stund. Hon har dessutom en
författarhemsida och en vlogg. Ja ni ser ju hur mycket hon håller igång och då
kan ni förstå att jag beundrar henne.
Just nu kan du följa hennes julkalender som hon har på bloggen. Kika in för att
se vad lucka 13 erbjuder. Klickar du på julkortet kommer du till hennes blogg.
Massa luciakramar till dig Andie!
Kommentarer
Andie

Åh vad rörd jag blir! Tack, Tack, Tack vännen! Du har skrivit så super fint! Glad Lucia på dig!

2010-12-13 @ 15:34:24
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!