2010-12-16 ? 17:43:40

Julkort 4/7

Mitt fjärde julkort går faktiskt till min kusin Kristin som också bloggar.
Bilden är tagen på en plats som är en gemensam nämnare för oss båda
nämligen Parkalompolo.
Kristin ville jag ha med här för att hon är något alldeles speciellt. Inte bara
en tokrolig och halvgalen kusin utan en verkligen duktig bloggerska. Hon är
bara 21 år och har redan gjort mer än de flesta. Hon har bott och jobbat borta
i både Island och i England. Nu pluggar hon i Umeå. Ja jag är galet stolt över
att ha en sådan kusin som vågar. Att hon dessutom bloggar är ju ännu bättre
för då kan jag ju visa upp henne till er också.
Kristin är verkligen en språkmästarinna som bloggar så fina texter att man
dör lite inombords men har hon något att ryta till om så hörs det.
Positivt positivt såklart. Här finns norrland, här finns london och allt med
mycket hjärta. Så god jul kusin!
Kommentarer
kristin

Åh, så finafina ord. Tack så himla mycket, bästaste kusin. Dina ord glädjer och värmer otroligt mycket.

2010-12-16 @ 21:33:05
URL: http://krisitnbergren.blogspot.com
CJ

Åh men vad kul att du tycker det! :)

2010-12-17 @ 00:23:12
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!