2010-12-28 ? 21:57:42

Kaerligheden kalder nu i nat, kalder du

Gah, jag gick en kvällspromenad till Coop Forum och jag blev så glad av
vad jag fann där så jag skulle kunna kyssa deras inköpare på skoavdelningen.
Jag hittar alltid mina favoritskor där. Helt galet bra priser också. 199 kronor
för dessa pumps med redig sula. Perfekt när man vill behålla stilen utan att
trilla och slå ihjäl sig. Ett hjärteproblem i Kiruna. Nu är det löst. Det är klirrat
och fixat. Hujeda mig va bra! Mitt nyår är räddat!
Kommentarer
Andie

Wow, vilka snygga skor! hade jag kunnat gå i höga klackar hade jag sprungit och köpt dem.

2010-12-30 @ 20:50:32
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!