2010-12-16 ? 17:53:23

Släpade oss från Gällivare med släpet i hosorna

Idag har jag varit till Malmberget och hämtat mitt släp som jag köpt. Det
var riktigt bittert väder med mycket snöfall, oplogade vägar och snörök.
Har hela Sverige lika uselt väder nu? Min pappa var så snäll som följde
med som chaufför och Peter också. Vi hann till och med ta en fika hos
min pappas faster i Koskullskulle. Det var jättemysigt innan vi tog oss
an hemfärden till Kiruna igen.
Tusen tusen tack pappa för hjälpen! Tusen tusen tack Peter för att du följde
med och bar däck och rampen! <3
Så vad tycks? Snajsig va?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!