2010-07-15 ? 18:04:24

Ibland blir man less på sigsjälv

Jag insåg nyss att jag gjort många onödiga saker på senaste tiden.
Till exempel.

- Jag har berättat åt alla hur duktig jag varit som dragit ner mitt internet
användande och tvtittande. Sedan kommer min mobilräkning och där står
det att jag internetsurfat i 181,5 timme från mobilen bara under denna
månad (!)

- Jag beställde mitt tredje exemplar av "Prayer for the weekend" efter
mycket abstinens och inget letande. När jag sedan ska lägga skivan i
surroundsystemet ser jag mina andra två exemplar ligga bredvid.

Snajsigt Evelina! Mycket bra jobbat!
Kommentarer
Andie

Ajdå... men du har i alla fall bestämt dig för att börja ändra dina vanor och det är ju ett steg i rätt riktning.



Ang. skivorna kan du ju alltid annordna en tävling och lotta ut de två exen som du inte använder.

2010-07-16 @ 09:30:55
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
En förkärlek för svart

Ja, sådär blir det ibland och det känns lika surt varje gång. Bara att ta nya tag =) kram

2010-07-17 @ 18:39:01
URL: http://karlektillsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!