2010-07-01 ? 20:04:41

Rädd norrlänning



Hjärtat längtar till Västerbotten igen. Härliga härliga sommar. Men dock
upptäckte vi idag att våran Morven (katten) fått en fästing (!) Sådant
är vi verkligen inte van vid att se. Panik som bara den. Imorgon blir det
Apoteket och leta fästingborttagare, sen ska det väl finnas något anti-fästingar
åt katter va? Jag vet då inte. Detta är den första fästingen jag ens sett.
Snälla hjälp!? Är det någon vänlig själ som kan ge mig lite tips och råd?

Ikväll börjar i alla fall Kirunafestivalen. Blir bland annat Kent och The Ark
under helgen. Fint! Allt under midnattssol och mygg. Men just nu älskar jag
mygg. Hellre mygg än fästingar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!