2010-06-07 ? 11:12:55

Sony Vaio

Nu har jag hunnit använda min nya Vaio ett tag och här är en
liten plus och minuslista.

+ Bra pris
+ Galet snygg design
+ Tyst
+ Helt duglig som speldator, har endast testat WoW

- Den första vi köpte var sönder och kunde inte bränna recoveryskivor
- Klistermärkena sitter snett på datorn
- Känns aningen plastig
- Dåliga högtalare, inget för regelbundet användande av spotify
- Besvärligt att få den kompatibel med xp-program (om man nu använder sådant ännu)
- Lite dålig batteritid
- Innehöll mycket onödiga program, trials

Mer minus än plus ser jag men jag tror jag behåller den ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!