2010-03-14 ? 12:49:57

Att våga

Ibland drömmer jag om att sälja bort nästan allt jag äger. Ha kvar
det minimala man behöver för basbehov. Inklusive bilen den klarar
jag mig inte utan. Jag är ju ingen cykelatlet precis inte. Men bort med
tv, datorer, alla extra möbler, ut med IKEA, märkeskläder och högtalare.
Jag hade kunnat klara mig bra med en bil, en säng, ett köksbord, en ugn
och tak över huvudet. Varför allt detta extra?
Med pengarna hade man kunnat åka utomlands. Jobba lite. Upptäcka ännu
mer. Se så mycket som möjligt. Det hade väl gjort en lyckligare än att titta
Lets Dance på en 46 tums Sharp.
Man behöver inte vara borta och resa hela livet men ett tag. Innan man har
för mycket.

Hittade ett intressant forum som heter Svenskar i världen. Kika in vettja!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!