2010-05-30 ? 10:30:50

Grattis fina mor

Idag ska jag självklart fira mor, för det är ju morsdag. Ska uppvakta henne
med litet paket. Vi ska grilla och äta gott. Förhoppningsvis ute. Har varit jätte
fint väder hela morgonen. Men idag är det även mor och fars bröllopsdag. De
gifte sig 30 maj 1987. Absolut värt att fira det med.
En annan sak som jag kom på var att 30 maj 2007 var jag och min sambo på
bal. Dvs för tre år sedan. Det var lite kul för vi testade våra balkläder igen för
någon vecka sedan. Nu först satt min perfekt och fyllde ut där den skulle. Haha.



Föresten nu återstår bara 215 dagar av året.
Kommentarer
Anonym

å tack ! oh de va skoj , studenten va inte helt fel heller ;). så söt katt !

2010-05-30 @ 20:39:06
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!