2010-05-18 ? 09:46:05

Körsbär, jordgubbar och storspovar

Nu är det trädgårdstider och jag älskar att ha en trädgård. Synd bara att
jag inte hinner se eller vårda den destomer. Var till Blomsterlandet i Skellefteå
också. Både jag, mamma och syster sprang runt som tokiga.
Min stackars sambo var inte på bästa stället med sin pollenallergi.







Vi kom hem med något jag tror alla flickor någongång drömt om att få.



Ett körsbärsträd (!) och tio jordgubbsplantor.



Hoppas inte storspoven äter upp mina bär.

Kommentarer
En förkärlek för svart

Åh, ett körsbärsträd! De är ju helt otroligt vackra, nu blev jag lite avis!

2010-05-20 @ 19:09:03
URL: http://karlektillsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!