2010-05-03 ? 23:39:57

NLT under valborg och i maj

Förra valborg satt vi i bilen hela kvällen påväg till Norrlångträsk. Tyvärr
var det inte så nu. Men det är inte länge kvar ändå. Nästa vecka blir det
att åka till vårt fina fina hus. Jag har nästan längtat hjärtat ur kroppen på mig.

Förra året när vi vaknade upp i huset på första maj hade mina tulpaner kommit
upp efter husväggen. Vi hade en massa fåglar på gården. Det var första gången
vi var där när det inte fanns snö. Det var första gången jag bloggade från
Norrlångträsk. Då när vi ännu hade planer på en flytt bara någon månad senare.
Men det är ju aldrig försent.

Fick just veta att ett nygift par som vi känner väldigt väl funderar på flytt någonstans
i närheten. Wow vad underbart roligt det skulle vara. Jag hade blivit jätteglad att ha
dem så nära. För ännu så känner vi inte så mycket folk i västerbotten.

Jag har börjat plocka iordning lite här hemma. Samlat i lådor det som ska med. Snart
kanske man får se lite riktig vår.

Lite bilder från förra året.



Får se om våran rosenbuske klarat vintern.



Från hallen till vardagsrummet.



En valborgseld från 2009. I en by vi passerade på vägen. Tror det var
i Gyljen.



Sist men inte minst. Vårt hus och en sambo som skruvar ihop den nyköpta
grillen.

Kommentarer
Andie

Det är ju aldrig för sent att ta steget att flytta då ni faktiskt har huset redan. Vill man något riktigt mycket så blir det bra när man väl tagit sig dit.

2010-05-04 @ 11:13:17
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Evelina

Precis, tänker alltid på dina uppmuntrande ord angående flytten. ^^ Vi har nog inte försökt riktigt ordentligt ännu.

2010-05-04 @ 17:33:08
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/
Catrins Garderobstankar

tack snälla vad glad jag blir :)



Åh så spännande. Jag håller tummarna för att ni ska få trevliga grannar :)

2010-05-06 @ 09:56:48
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/
En förkärlek för svart

Åh, vilket mysigt hus ni ser ut att ha!

2010-05-08 @ 10:57:54
URL: http://karlektillsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!