2010-05-17 ? 10:18:04

Torsdag

Har målat mina blomlådor för att sedan kunna plantera dit
något tjusigt. Knasigt varmt ute och jag svettas ihjäl i underställ
tröja. Men men. Färgen är stugröd 109 kronor från Rusta.



Bakom mig skymtas garageporten i sin ockragula färg.



Huset i övrigt har klarat sig bra under vintern. Garaget har satt sig litegrann
och vi måste börja fundera på hur göra med marken runt om. Är väldigt
lerig mark som gärna vill röra sig under våren. Tror det beror på att byn ligger
mitt emellan två sjöar. Nördsjön och sörsjön. Kanske måste anlita en grävare.
Tur att vi har kunniga inom det området. ;)



Var förbi våra närmsta grannar på en kaffekopp eller fyra. Himla trevligt!
Dock är porslinet på bilden mitt, tog ju inga bilder hos dem inte.



Inte så mycket till grönska ute ännu.
Kommentarer
Andie

Kaffekoppen var sjukt snygg!

2010-05-18 @ 13:44:08
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Evelina

Tror man fick dem gratis när man beställde från ellos. ;)

2010-05-18 @ 18:51:46
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!