2010-11-28 ? 22:09:38

Dagens fynd

Två stycken pannvantar, helt nya, 10 kr styck. Det var från Reaumatiker
förbundet i Kiruna. Två stycken piratsvärd i trä 10 kr styck från Garnängeln
i Kiruna. Första gången jag var in i den affären. Tänkte man kunde måla
dem och ge dem åt nån liten pirat nångång. ;) Eller en WoW spelare också
för den delen.
Vackra blomdelar i någon sorts formpressad trä. 20 kronor för hela lådan
också den från Garnängeln (vilken toppenbutik det är!) Tänkte pryda
mitt linneskåp med dessa när den ska målas om. Har redan färdigt hyllpapp
och hyllbårder med blåbär och volang. Voj voj!
Ett syskrin för 50 kronor med tillbehör!
Tre stycken ramar med färdig målarduk. 20 kronor styck. Detta var ett fynd
tycker jag. Målar med olja som bara den just nu och jag tror jag hittat min
nisch inom det. Blir så roligt att testa.
Fick med på köpet från Garnängeln en förpackning med Rosa Bandet
stickor. Som jag sa innan. Vilken toppenaffär det var. Det var första
gången jag var in dit. Hade ju ingen aning.
Sedan blev det ett hårsmycke från Kicks. Det var dagens shopping.
Kvällen avslutas nu med glögg, kex och brie plus extra avsnitt av
Ensam mamma söker.
Kommentarer
Amanda FOTO

Vilka bra fynd! Jag älskar loppisar (om det var de du köpte på =P), är så roligt att göra kap och att man aldrig vet vad man "behöver" innan man ser det :)



Tack så jättemycket, fina!

2010-11-28 @ 23:42:00
URL: http://www.aphoto.se
Evelina

Ja det var lite blandad kompott. =)

2010-11-29 @ 00:33:44
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/
Lisa

Hej ! d va inga dåliga fynd du gjort :D Nee jag e inte från trakterna. E från norrbotten/Älvsbyn. Men anders fångade mitt hjärta ;P så jag flyttade till nyfors =) hehe. Först bodde vi i ett äldre timmerhus i nyfors (mycket att renovera).Men så för ca 2-3 vart vi erbjuden att köpa en jätte fin gård i samma by 1 km bort =) och dit har vi nu äntligen fått flytta i höst =) och trivs toppen bra! Ja jag brukar vara och hälsa på Maria i NLT, hennes son är ca 6 månader äldre än min,så det e ju kul =) sen så ska dom ju ha ett till barn i April!

Ja d va jätte kul att du hittade min blogg =) är så kul att lära känna nya folk i trakterna. Jag känner ju it heller så många eftersom jag inte e därifrån. Så d va kul att du skrev till mig =)

Missat folkparken ? Det e ju loppisarnas loppis ;P hehe, den e såååå bra =) då får du hänga med dit i sommar =)

Sen i bureå finns d nåt som heter begagnatvaruhuset, där kan man också fynda allt möjligt till toppen priser!

Sen så finns d ju loppis i Piteå på sommaren i badhusparken som också är jätte bra !

Ha d bra =)

2010-11-29 @ 09:27:25
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com
Andie

Vilka fina fynd. Och piratsvärden är väl smörknivar, det ser i alla fall ut som det.

2010-11-29 @ 16:56:13
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Evelina

Nej nej nej de är väldigt stora =) Får aldrig plats i en smörbytta inte. Hehe

2010-11-29 @ 23:32:55
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!