2010-11-20 ? 17:32:02

Den tiden väntar

Just nu behöver jag vår. Inte knoppande blommor och och så. Men vintervår.
Jag vill köra på orörd snö. Att veta att det är min kunskap, mina ögon som läser
av landskapet och mina rörelser som tar oss fram. Det blir som ett samspel av
mig, skotern och landskapet. För att sedan stanna och vila armarna på styret.
Känna tyngden av hjälmen när jag lutar mig fram. När jag släcker motorn
är allt tyst. Det är jag och vinden.
Det kanske är jätteegoistiskt. Men det är livskvalite. En av sveriges
största klichéer. Norrlänningar älskar sin skoter. But I really do.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!