2010-11-08 ? 10:41:27

Feeling like a lady

Har väntat hela dagen på att få lägga upp den här bilden. Min bror
smsade mig och sa att han köpt en jacka/kappa åt mig på Lions
loppis. Spännande med presenter! Den är så fräck och jag bara
gillar den mer och mer.
Tack tack igen bror med familj.
Så idag är det en sådan dag som man inte känner sig helt kry i kroppen
och vill helst ligga inne. Sådana dagar rör man sig inte mer än nödvändigt.
Detta är då jättenödvändigt!
Notera att det är 200 gram choklad på bilden. Och jag tänker äta upp
den helt själv!
Kommentarer
Andie

Wow, vilken snygg jacka! Härlig färg!

2010-11-09 @ 19:02:20
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
☆ m a l i n .

Haha vad underbart! Annars brukar folk alltid skylla ifrån sig "nej nej jag åt ju inte hela själv" :)

2010-11-10 @ 19:33:40
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!