2010-11-21 ? 16:36:00

Five years

Jag tänkte bjuda på mina 200 mest lyssnade låtar från de senaste 5 åren av mitt liv.
Tänkte det skulle passa fint innan min tjugoandra födelsedag nästa vecka. Men tyvärr
kan jag bara bjuda på det urval som Spotify har. Så mycket har gått förlorat men det finns
mycket mycket bra kvar också. De första 150 satte jag ihop väldigt snabbt. Det tog
nog en halvtimme eller så. Sedan fick man börja välja lite mer noga. Tyvärr spräckte
jag 200 gränsen. Så det är 209 fina låtar. Jag kan inte ta bort en enda. Jag älskar dem
alla alldeles för mycket. Hela listan är över 13 timmar lång så jag förväntar mig inte att
någon kommer lyssna igenom hela. =)
Five Years
Kommentarer
Andie

Åh... jag sniffar mig till skrivar musik ;-)Me like it!

2010-11-22 @ 23:42:58
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!