2010-11-16 ? 15:54:05

Ibland vill man krypa ur sin egen hud

När jag blir sjuk blir jag så ynklig och liten. Det är så synd om mig. Men det var
faktiskt riktigt synd om mig igår. Vaknade redan vid sex på morgonen med en feber
som kom och gick hela dagen. Först hade jag bara huvudvärk, ont bakom ögonen,
i halsen och i händerna. Men på kvällen gjorde hela min hud ont. Det är fruktansvärt
ska ni veta. Det gör till och med ont att ha täcke på huden. Sedan för att nämna det största
misstaget jag gjorde den dagen var att duscha. Ajajaj.
Japp idag är det bättre i alla fall och imorgon ska jag vara kry. Har inte tid med detta.
Snart börjar jobbet och jag har massa att ordna med innan. Som att sy, baka och
julstäda med David Bowie på tvn.
Kommentarer
Amanda FOTO

Vilket underbart bloggnamn du har, man blir glad bara av det =)



Tack så jättemycket!!

2010-11-16 @ 18:25:45
URL: http://www.aphoto.se
Evelina

Men va gulligt utav dig =) Tack så mycket.

2010-11-17 @ 10:51:35
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!