2010-11-30 ? 23:12:27

Känner stressen

Hur kommer det sig att man inte gör något när man har hur mycket
tid som helst på sig. Men sedan i slutminuterna får man stressa.
Så är i alla fall jag många gånger. Imorgon börjar jag ju på mitt
nya jobb. Så idag har jag skyndat mig att tokspringa på stan.
Handlat färdigt alla julklappar. Nästan alla. Letat och köpt arbetsskor.
Det tog 5 timmar sammanlagt. 5 timmar i de få affärer som Kiruna har.
Det trodde jag inte var möjligt. Nu vilar jag ut fast jag egentligen borde
sova. Håll tummarna för mig imorgon. Då börjar mitt pendlande till
Jukkasjärvi och Icehotel.
Hittade julgardiner till två fönster på Återvinningsbutiken för 10 kronor.
Jag tänkte att de kan komma till användning i Norrlångträsk nästa år.
Fick hämta ut min fina tavla som jag budat in på Tradera från busstationen
också. Ursäkta mörka suddiga bilder. Detta mörker som lagt sig över
norra sverige är inte kompis med digitalkameror.
Och en liten julvepa för 20 kronor från samma ställe. Räknade till fem
stycken i vår tvårumslägenhet. Me like! Ignorera mitt diskställ. Jag har
ju bakat.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!