2010-11-05 ? 16:51:00

November svärta

Så fort det blir november får jag dille på svart och glitter. Jag kan inte förstå
det. Övriga delar av året så älskar jag färg men i november vill
jag bara klä mig i svart svart svart och pynta huset med glitter glitter glitter.
Detta har införskaffats för vidare pyssling. Pysselkosten är svart lakrits för
fantasi. Jag tror det finns tre sorters människor. De som skapar, de som beundrar
och de som inte bryr sig om endera. Jag tror jag tillhör kategori två. Jag ser skönhet
i allt men är kass på att skapa så förvänta er inget mästerverk.




Ikväll tänkte jag gå ut. Dansa i svart klänning och "glittriga" tights. Bara för att det
är november.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!