2010-10-21 ? 19:37:15

Unik present

Idag ringde de från Sparbanken Nord, mitt sommarjobb, och bad mig
komma förbi en stund. För de hade en present åt mig. Och så här fin
spargris fick jag av dem. Den är jättestor och i vackert handmålat
motiv. Med mitt namn också på!
Jag blev så glad att jag nästan blev grinfärdig. Det är inte varje dag man
får så fin gåva. I den ska jag samla mynt i miljoner.
Dessa grisar går föresten att beställa via ditt Sparbanks/Swedbanks
kontor. Riktigt fina gåvor. De finns i olika storlekar och denna är den
största.
Kommentarer
Andie

Vilken fin present!

2010-10-21 @ 20:56:16
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!