2010-09-11 ? 22:34:07

13 mars 1975 - 11 september 2010

Känns som om jag dör lite om jag inte köper ett par fantastiskt nya skor som jag hittat.
Men nu har jag valt att självplåga mig lite och inte köpa. Då får jag väl dö lite då. Och jag
känner mig faktiskt lite stolt över mig själv.



Istället har jag rotat bland mammas LPn och hittat massa fynd. Som Elvis Costello
och Thin Lizzy. Me likey like alot.



Titta här vad fint också. Denna kom ut 1974 och min mamma har köpt/fått den 1975.
Då har hon skrivit sitt namn på och datum. Tänk då skulle min mamma snart fylla 13 år
och nu lyssnar jag på den. Lite småmysigt må jag säga.



Kommentarer
Lina / Come again second hand

hmmm… Känner igen känslan. Ibland då jag besluter mej för att inte köpa något som jag verkligen gillar, kan jag känna den här stolta vuxna känslan. Ungefär som då man kommer hem efter ett ordentligt träningspass. Det känns som om man gjort någonting bra. ;)



/Lina

2010-09-12 @ 13:55:34
URL: http://komigenbloggen.blogspot.com
Evelina

Ja shopping är ju en sådan kortsiktig lycka. Jag vill inte ha det så. Man kommer inte undan det men ibland är det skönt att ta ett steg bakåt och bara låta det vila. På tal om träningspass - det är en mycket mer långsiktig lycka. =)

2010-09-12 @ 20:47:03
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!