2010-09-05 ? 22:11:59

I höst har du många val att ta ställning i. Så använd din rösträtt!

Nu är det böcker som gäller i höst och detta måste jag ju bara tipsa om!
Andie i trädkojan behöver er hjälp med att välja ut ett bokomslag till sin
nya bok. Tänk bara. Att skriva en bok, vilken bedrift det är.

Så kika in här och se alla förslag. Sen röstar ni för den ni tycker allra bäst om.
Boken heter föresten Blossom Falls - Från första stund. På hennes blogg kan
du se en jättefin boktrailer också. Kika in!

Jag har röstat!



Bilden är en av inspirationsbilderna när jag gör mitt val den 19e september
för övrigt.


Kommentarer
Catrin Garderobstankar

Tack vad snäll du är. Jag älskar att dra igång små projekt så fler lär det bli ;)



Ja tänk att det redan är valdags!



Vad mysigt det lät med en promenad runt sjön. Hösten har nått Sundsvall också, löven gulnar & luften är frisk.

2010-09-06 @ 11:41:31
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/
Evelina

Sundsvall som fortfarande var grönt förra veckan när jag åkte förbi. =) Tänk vad snabbt det går.

2010-09-10 @ 12:28:32
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!