2010-09-20 ? 21:06:42

Dagen efter baksmälla





Tänk vilken chans vi gick miste om. Tänk vilken chans för upprättning
för de svaga i samhället som har behandlas som skit. Vi gick även miste
om våran chans till en kvinnlig statsminister. Med de rödgröna som regering
såg jag hopp. Nu ser jag bara partier som bryr sig mer om eget kapital
än om vårt folk.

Och vad gäller SD. Deras post slänger jag oöppnad. Klarar inte av Jimmie
Åkessons fula nunna.

Jag är uppriktigt sagt ledsen ända in i hjärta och själ idag.
Kommentarer
E.

Ja, vilken förlust.... Vad händer i vårt Sverige?



/E.

2010-10-04 @ 23:23:21
URL: http://fjarilsprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!