2011-04-08 ? 09:29:21

Nuläge

Jag har nu sökt jobb från Björkliden i norr till Skellefteå i söder. Dessutom har jag skickat in ansökning till turkiet som reseledare. Jag lovar, jag har inte tappat fokus. Jag vill bara se mina möjligheter. Vilka jobb som kan ha öppnats upp för mig. Igår var verkligen första dagen som jag kände mig arbetslös. Eller ursäkta. Arbetssökande! Det är verkligen inte mitt favorit tillstånd att vara i. Jag har så grymt mycket överskottsenergi. Men men tror att jag ska gå ut och dammsuga bort all vinterdamm från bilen nu. På återseende!
Kommentarer
ellen

Oj vad mycket snö! Själv satt jag ute i t-shirt och åt lunch idag...

2011-04-08 @ 17:12:09
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!