2011-08-07 ? 23:13:00

Hjärtat klappar för vinter

Kiruna andas höstluft. En lite rå kyla möter en på morgonen och man drar gärna på sig en fleecejacka innan man går till jobbet. Jag har börjat med mer och mer höstmatlagning. Jag vill ha soppor och grytor och varma potatisar. Men trots att sommaren är skön så gör det absolut inget för mig att vi går mot höst. För mitt hjärta klappar för vinter ändå. Jag ser fram emot en riktigt kall och skön vinter med mycket hemmamys. I en lägenhet/annat boende som jag forthoppningsvis snart har samt att veckovis få tillbringa vintern i Norrlångträsk. Armin, bebin och jag.
Kommentarer
Lisa

Redan jacka ? Brr vad kallt ;P

Ja hos oss e d mycket soppor och grytor nu :D det e så himla gott ! kram

2011-08-08 @ 08:10:30
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!