2011-12-01 ? 10:30:39

första advent

Nu för tiden är jag alltid en helg efter. Men förra helgen var det i alla fall första advent. Det firades med julskyltning i Kiruna. Jag tog en riktigt långpromenad i ett fullproppat folkfyllt Kiruna. Jag såg föräldrar knuffa runt på sina barnvagnar och var så glad över att min fortfarande är bärbar! Varm mjuk och go under mina hundra lager av tröjor och en jacka.
Jag shoppade lite loppisgrejer från sportföreningarnas ungdomsklubbar. Som denna ljusstake med värmeljus 10 :-. Sedan hittade jag massa trevliga och bra erbjudanden som jag nappade på och köpte lotter som jag tyvärr inte vann på men mysigt var det.
Ljusbricka 5 :-, änglar 5:-, god julskylt 10:- och pepparkakor, kangoskakor och finska munkar!
En och annan julklapp blev också inhandlad mitt i julyran!
Kommentarer
Andie - med pyret i magen

Vilka fina loppisfynd du hittade jag gillar ljusstaken.

2011-12-01 @ 17:02:07
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Helen

Hej . Hittade av en slump in på din blogg och det är alltid kul att läsa lite nya. Din va rolig då jag bott i Kiruna några år och det är kul att se lite välbekanta ställen .

Ha en skön helg .

/ Helen

2011-12-02 @ 19:39:55
URL: http://stenstromsbloggeria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!