2011-12-04 ? 00:18:58

Gravidmanisk

Fick två flaskor med chokladisk väldoft av Sandra och Annelie. En julblomma också och en mjölkchoklad. Men mjölkchokladen är slut. Jag har en så hemsk aptit på choklad. Choklad choklad hela tiden. Senast jag var i Norrlångträsk gick jag och la mig med en 100 grams polkachoklad i sängen och åt tills jag somnade. På morgonen vaknade jag nöjt när jag upptäckte att det fanns choklad kvar. Låg där på rygg och knaprade förnöjt när Armin utbrister att det är ju chokladfläckar i hela sängen. Jag sätter mig upp (fortfarande mumsandes) och ser mig omkring. Jo men visst. Det är choklad på täcke kudde och lakan. Det var bara att börja tvätta.
Alla mina gravidmanier sker nästan i sängen. För man får ju så konstiga drömmar också. Jag drömmer om whiskey. Jag känner doften av det och dricker det. Folken i drömmarna tjoar åt mig att "Du är ju gravid, du får inte dricka alkohol!" Men jag lyssnar inte. Jag gömmer mig bara för att få dricka min whiskey i fred. Jag som inte ens gillar whiskey!!! ...... eller?
Kommentarer
Sofie

haha så kul att du drömmer om wisky! för mig blev det faktiskt tvärtom, älskar choklad annars men när jag var gravid med lill-loppan var det bara lakris som gällde! kände nästan avsmak för choklad, tycker det är så häftig hur allt förändras så när man är gravid! När är den lille beräknad?!

2011-12-04 @ 18:15:07
URL: http://blomstertappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!