2011-12-25 ? 21:44:00

Julklapparna - nog måste vi ha varit snälla i år!

Tänkte visa lite av vad ja fick i julklapp. Baby fick den silvriga barnkammarboken i Jubileumsupplaga med CD och en pekbok med visor. Vi har redan övat massa massa.
Sedan fick vi en brödrost och olika marmelader från St. Dalfour plus en marmeladsked. Den invigde vi direkt på juldagsmorgonen! Som man saknat rostat bröd!
Sedan fick både jag och syster var sitt set med spännband för olika användningsområden! Hur bra present som helst. Nu slipper jag låna!
Denna leker jag med just nu. Tihi! Av min kära Armin fick jag en skruvdragare med belysning! Så just innan jag kom på att jag ska börja fotografera allting så sprang jag runt i lägenheten och skruva ut alla skruvar från dörrhantagen (i mörker).



Utav min bror och hans familj fick vi i inflyttningspresent/julklapp en POWERBOX.
Detta är PRECIS vad jag behöver för att fortsätta den pågående renoveringsarbetet i Norrlångträsk. Jag måste ännu borra upp trappen till vinden. Den har tagits ner och slipats om i somras med min då nyinköpta slipmaskin och nu är det dags för den att komma upp på ny plats!
Från jobbet fick jag och Armin en röd eva solo termokanna som matchar kaffebryggaren jag köpte i födelsedagspresent åt migsjälv i början av december.
Sedan fick vi ännu också ett karaffset med 6 st glas, karaff med röd neoprenfodral. Tusen tack till vårt jobb för de fina presenterna!
Sedan så fick jag sååååå fina örhängen av Annelie. De matchar ju min sjalbrosch så himla bra. Jag har haft på dem hela dagen och det har låtit *ritschritschritsch* i öronen på mig!
Fick en fin vas av lika fina Maria och godis och blomstercheckar. Oj så mycket tulpaner jag ska köpa till den! Röda och granna tulpaner!
Sedan fick ju Armin en massa fina saker. De sakerna på bild plus pimpelspö, blänke och issil. Raggsockar, necessär med tillbehör och språkspelet. Sälskinnshandskarna fick han i kärlekspresent av mig.
Sedan fick ju jag en sidensjal som Torild Labba gjort. Den kan även ses till vänster i bild i ett reportage om sjaltrender som Nourat har gjort här.
Kommentarer
Andie - med pyret i magen

Vilka fina klappar ni fått! Jag har tittat på barnkammarboken förut och tycker den är superfin.

:-D Örhängena var också riktigt söta.

2011-12-26 @ 16:58:33
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Maria

Hejsan! Jag Googlade på sälskinnshandskar & då dök bla denna bild upp, nu undrar jag vart du har köpt dessa handskar??

Maria

2012-02-04 @ 12:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!