2011-12-12 ? 14:41:21

Nu doftar det av äpplen och kanel...

Alla ljusen är tända och jag har fått mossa till mitt jularrangemang. Jag kunde inte bestämma form eller utseende på mina äppelmazariner så jag gjorde tre olika. Till det lite chokladkola från IKEA.

Kaninen är lite som Grinchen och försökte tugga i sig allt julglitter så det fick plockas bort och kaninens middag fick bli röda äpplen istället.
Tre julbonader har kommit upp på väggarna och nu saknas bara en julgran. Och en julbaby. 12 december idag och det är bara 12 dagar kvar. Vi väntar och har det gott.
Kommentarer
Andie - med pyret i magen

Åh vad mysigt. Du har inte lust att dela med dig av receptet på dina äppelmazariner? Blev sugen på att provbaka dem. :-D

2011-12-12 @ 21:17:00
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!